PZU oraz Policja zainaugurowały w dniu 2 września ogólnopolską kampanię „Mistrzu, zwolnij”, mającą na celu zwiększenie bezpieczeństwa na polskich drogach. Już dekadę temu PZU prowadziło podobną akcję, która cieszyła się dużym zainteresowaniem społecznym. W ostatnich latach liczba wypadków i ofiar na drogach w Polsce pozostaje niepokojąca, co skłoniło do podjęcia nowych działań w celu poprawy sytuacji. Kampania ta ma za zadanie nie tylko edukować kierowców, ale również inspirować do zmiany ich postaw na drodze.
W Polsce na drogach w ciągu ostatnich dziesięciu lat zginęło blisko 25 000 osób, a w ubiegłym roku a także w czasie letnich wakacji, liczby te pozostają alarmujące. PZU, jako partner Policji, ma na celu budowanie kultury bezpieczeństwa drogowego, w którym kierowcy nie tylko przestrzegają zasad ruchu, ale także mają świadomość konsekwencji swojego zachowania. Akcja ma na celu zmniejszenie liczby wypadków, świadoma edukacja kierowców oraz wzmocnienie ich odpowiedzialności za bezpieczeństwo na drogach.
Kampania „Mistrzu, zwolnij” powiązana jest z wprowadzeniem miliona naklejek z hasłem akcji, które będą rozdawane kierowcom podczas kontroli drogowych oraz w punktach obsługi klienta PZU. Dodatkowo, na ulicach Warszawy, pojawią się specjalnie oznaczone samochody poruszające się z dozwoloną prędkością, co ma skłonić kierowców do refleksji i zachęcić ich do przestrzegania przepisów. Regularne billboardy w kluczowych miejscach przypomną, iż to właśnie ostatnie kilometry podróży są najczęściej narażone na niebezpieczeństwo, co umożliwi zwiększenie czujności wśród wszystkich użytkowników dróg.
Źródło: Policja Hajnówka
Oceń: Nowa kampania PZU i Policji – „Mistrzu, zwolnij” zachęca do bezpiecznej jazdy
Zobacz Także