Głosowanie na Podlaską Markę Konsumentów rozpoczęło się 24 marca 2025 roku i potrwa do 31 marca 2025 roku. Mieszkańcy Hajnówki mają szansę wesprzeć lokalne produkty oraz inwestycje, które weszły do etapu głosowania. Wśród zakwalifikowanych kandydatów znajdują się propozycje zarówno w kategorii inwestycji, jak i produktów spożywczych oraz użytecznych. Zachęca się do aktywnego udziału w wyborze, który ma na celu wyłonienie laureatów w regionalnym konkursie.
Wśród kandydatów na Podlaską Markę Konsumentów z Hajnówki znalazła się inwestycja polegająca na modernizacji budynku I Liceum im. M. Skłodowskiej-Curie, która powinna poprawić warunki dydaktyczne placówki. Dodatkowo, w kategorii produktu spożywczego wyróżniono ekologiczny różeniec górski z gospodarstwa rolnego Aliny Romaniuk. W sekcji produktów użytkowych ocenie poddano mobilny rozdrabniacz PRONAR PRO.S1, który może być istotnym narzędziem dla wielu mieszkańców.
Ostateczne wyniki głosowania będą znane po posiedzeniu Kapituły Nagrody, które odbędzie się pomiędzy 7 a 8 kwietnia 2025 roku. Kapituła, skład której mogą tworzyć przedstawiciele lokalnych instytucji, jest odpowiedzialna za wybór laureatów w każdej z kategorii. Gala finałowa, podczas której ogłoszone będą wyniki konkursu, planowana jest na 15 maja 2025 roku. Udział w głosowaniu to doskonała okazja, aby mieszkańcy Hajnówki zaprezentowali swoje wsparcie dla lokalnych inicjatyw i produktów.
Źródło: Urząd Miasta Hajnówka
Oceń: Rozpoczęcie głosowania na Podlaską Markę Konsumentów z kandydatami z Hajnówki
Zobacz Także