W dniu 27 czerwca 2025 roku ogłoszono termin kolejnego posiedzenia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miasta Hajnówka. Odbędzie się ono w dniu 2 lipca 2025 roku o godzinie 17:30. Spotkanie to ma na celu rozpatrzenie ważnych wniosków złożonych przez mieszkańców oraz inne osoby zainteresowane. Posiedzenie będzie miało miejsce w Urzędzie Miasta Hajnówka w sali konferencyjnej nr 12.
W porządku obrad zaplanowano kilka istotnych punktów, które dotyczą jakości działalności samorządu lokalnego. Do kluczowych spraw należą rozpatrzenie wniosku mieszkańców dotyczącego mandatu jednego z radnych oraz dwa wnioski złożone przez pana Adama Iwańczuka. Pierwszy z nich dotyczy stwierdzenia wygaśnięcia mandatu radnego, a drugi odnosi się do potrzeby przyjęcia stanowiska Rady Miasta w sprawie krytycznych zachowań przewodniczącego Rady.
Przewodniczący Komisji Skarg, Wniosków i Petycji, Arkadiusz Panasiuk, zapewnia, że wszystkie zgłoszone kwestie zostaną wnikliwie rozpatrzone, a mieszkańcy Hajnówki będą na bieżąco informowani o rezultatach posiedzenia. Spotkanie jest otwarte dla zainteresowanych, co stanowi doskonałą okazję do aktywnego uczestnictwa w życiu lokalnej społeczności oraz zadawania pytań dotyczących funkcjonowania Rady Miasta.
Źródło: Urząd Miasta Hajnówka
Oceń: Termin posiedzenia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miasta Hajnówka
Zobacz Także