W Hajnówce zwołano posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miasta, które odbędzie się 11 kwietnia 2025 roku. Spotkanie rozpocznie się o godzinie 15:00 w sali konferencyjnej Urzędu Miasta. W jego trakcie rozpatrzone zostaną dwa istotne tematy, które dotyczą skarg i wniosków zgłoszonych przez mieszkańców.
Posiedzenie odbędzie się w budynku Urzędów Miasta Hajnówka, przy ul. Aleksego Zina 1. W porządku obrad znajdują się dwie główne kwestie: skarga Mieszkanki na działania Przewodniczącego Rady oraz wniosek dotyczący stwierdzenia wygaśnięcia mandatu jednego z radnych. Skarga została złożona 21 marca 2025 roku i wpłynęła do sekretariatu 26 marca 2025. Ustalenie terminu rozpatrzenia tej sprawy przewidziano do 26 maja 2025 roku.
Kolejnym punktem posiedzenia będzie wniosek, który wpłynął na adres elektroniczny Biura Rady od Pana Adama Iwańczuka. Dotyczy on stwierdzenia wygaśnięcia mandatu radnego Marcina Bołtryka. Takie działania są niezbędne dla zapewnienia transparentności i odpowiedzialności w pracy samorządu lokalnego.
Źródło: Urząd Miasta Hajnówka
Oceń: Terminy posiedzeń Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miasta Hajnówka
Zobacz Także